Używamy plików "cookies" do analizy ruchu użytkowników oraz remarketingu. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce Prywatności.


Showroom

Zrealizowaliśmy kompleksowy redesign popularnej platformy sprzedażowej oferującej ubrania i dodatki wybranych projektantów mody.

Czas realizacji:
Rok realizacji:
2020
Showroom
W ramach kompleksowego przeprojektowania platformy dokonaliśmy analizy danych ilościowych oraz jakościowych, co w połączeniu z audytem eksperckim pozwoliło nam wyznaczyć kluczowe obszary optymalizacji, czego efektem było zaproponowanie licznych przewag usprawniających procesy sprzedażowe na platformie.
W ramach kompleksowego przeprojektowania platformy dokonaliśmy analizy danych ilościowych oraz jakościowych, co w połączeniu z audytem eksperckim pozwoliło nam wyznaczyć kluczowe obszary optymalizacji, czego efektem było zaproponowanie licznych przewag usprawniających procesy sprzedażowe na platformie.
Showroom
W ramach kompleksowego przeprojektowania platformy dokonaliśmy analizy danych ilościowych oraz jakościowych, co w połączeniu z audytem eksperckim pozwoliło nam wyznaczyć kluczowe obszary optymalizacji, czego efektem było zaproponowanie licznych przewag usprawniających procesy sprzedażowe na platformie.
Showroom
Showroom

Cel projektu

Celem zdefiniowanym na starcie projektu była optymalizacja kluczowych obszarów funkcjonowania serwisu i z jednej strony zminimalizowanie elementów mających negatywny wpływ na proces zakupowy, a z drugiej jak największe wzmocnienie działania czynników wzrostu poprzez zwiększenie ich występowania na platformie.

01.

1. Analiza PREDESIGN

Na tym etapie systematyzujemy wymagania biznesowe, analizujemy otoczenie rynkowe oraz definiujemy potrzeby i oczekiwania użytkowników końcowych

02.

2. Koncepcja strategiczna

Bazując na zebranych informacjach oraz danych z etapu analitycznego w trakcie cyklu warsztatów z klientem wypracowujemy koncepcję strategiczną dla projektowanego rozwiązania

03.

3. Architektura informacji i projekt szkieletowy

Przed przystąpieniem do projektowania finalnego projektu opracowujemy strukturę rozwiązania oraz definiujemy kluczowe relacje między elementami projektowanego rozwiązania

04.

4. Projekt graficzny

W oparciu o wypracowane na wcześniejszych etapach wytyczne oraz półprodukty tworzymy finalny projekt graficzny rozwiązania

05.

5. Testowanie i optymalizacja

Wytworzone projekty poddajemy testom z użytkownikami a po wdrożeniu realizujemy ich optymalizację na podstawie dostępnych źródeł danych ilościowych oraz jakościowych

Proces

Prace nad przeprojektowaniem serwisu rozpoczęliśmy od pogłębionej analityki. W ramach badań ilościowych oraz jakościowych pogłębionych wiedzą ekspercką zdefiniowaliśmy dwa kluczowe obszary do dalszej pracy: listę obszarów do optymalizacji oraz listę czynników wzrostu (growth factors), których występowanie pozytywnie wpływało na kluczowe wskaźniki sklepu.

Showroom mobile

Zespół i metodyki

Nad projektem pracował zespół, w którego skład wchodziły osoby o istotnych dla powodzenia projektu kompetencjach – analityk odpowiadający za przegląd danych ilościowych, design researcher analizujący dane jakościowe oraz informacje od użytkowników oraz zespół składający się z UX oraz UI designera.

Showroom

Wyróżniającym rozwiązaniem zastosowanym w projekcie była praca zespołu UX i UI designerów. Z racji tego, że radykalnie obniżyliśmy liczbę makiet funkcjonalnych zastępując je tzw. UX planami, byliśmy w stanie więcej energii poświęcić na pracę nad warstwą wizualną. Dzięki bezpośredniej pracy zespołu, który na bieżąco wymieniał się uwagami odnośnie projektu, byliśmy w stanie przyspieszyć czas pracy nad realizacją jednocześnie podnosząc jego jakość oraz spójność. Ponadto w procesie zastosowaliśmy autorską metodykę IDEACTO – Mapę Emanacji Marki (MEM), która pozwoliła nam na przełożenie wartości zdefiniowanych w strategii marki na konkretne akcje oraz funkcjonalności.

No items found.

Zróbmy
coś razem!

Dziękuję! Twoje zgłoszenie zostało odebrane!
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
Nikodem krajewski speek into microfon on conference